掃呢頁CODE去手機

2018年8月21日 星期二

【新結婚相】張文采10.9嫁消防員 襯到絕宣佈婚期 __,張文采,

張文采同未婚夫喺10.9結婚!(網上圖片)
「新聞之花」張文采,曾經同大台藝人羅鈞滿拍拖,分手之後感情生活變得低調,但今年5月佢同其他舊同事補祝33歲生日,有人恭喜佢雙喜臨門,原來張文采告別單身 ...


「新聞之花」張文采,曾經同大台藝人羅鈞滿拍拖,分手之後感情生活變得低調,但今年5月佢同其他舊同事補祝33歲生日,有人恭喜佢雙喜臨門,原來張文采告別單身,就快同消防員未婚夫結婚!



今日有傳媒影到張文采同未婚夫嘅擬結婚通知書,兩人都居於將軍澳,但就分別住喺唔同屋苑。其實喺5月嘅時候,一對新人已經去咗日本輕井澤影過結婚相,《蘋果》今日就喺網上見到另一張新相,一對準新人襯晒牛仔褲同牛仔裙,一齊拎住「09.10.18」嘅飾物,宣佈咗大喜日子,而張文采回應傳媒時就好簡單話:「多謝關心。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



張文采同未婚夫喺10.9結婚!(網上圖片) 襯到絕宣佈婚期。(網上圖片) 襯到絕宣佈婚期。(網上圖片)
5月時去到日本追櫻花影婚照。(網上圖片)

5月時去到日本追櫻花影婚照。(網上圖片)
(網上圖片)

(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!