掃呢頁CODE去手機

2018年8月21日 星期二

【爸爸好百厭】張繼聰玩成晚「邊個要奶奶?」 畀囡囡鬧曳曳 __,繼聰,張繼聰,

阿聰話咁樣可以玩足一晚
做咗爸爸,就自然會變到有B萬事足,好似張繼聰咁,噚晚就喺IGPO咗一段片,係佢點樣同囡囡張靖玩嘅片。片中阿聰不停問張靖:「邊個要奶奶?邊個要啜啜?」之 ...


做咗爸爸,就自然會變到有B萬事足,好似張繼聰咁,噚晚就喺IG PO咗一段片,係佢點樣同囡囡張靖玩嘅片。片中阿聰不停問張靖:「邊個要奶奶?邊個要啜啜?」之後張靖都識答:「BB!」阿聰再問咗幾次之後,張靖就講咗句:「曳曳!」阿聰即時笑咗出嚟,玩到最後,阿聰就叫囡囡笑,張靖又識笑出嚟,真係好可愛。

阿聰PO咗邊片之後,仲話:「玩咩唔重要,最重要係同邊個玩,剩係玩邊個飲奶奶?邊個要奶咀都已經玩成晚。」後來有網民留言同阿聰講笑話:「爸爸曳曳。」「爸爸,答左你好多次喇。」「好煩呀張生,妹妹俾你搞到一頭煙,大個咗諗番呢條友日日都玩我。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

阿聰話咁樣可以玩足一晚 爸爸係咁問:「邊個要奶奶?」(張繼聰IG影片截圖) 爸爸係咁問:「邊個要奶奶?」(張繼聰IG影片截圖)
好可愛喎(張繼聰IG影片截圖)

好可愛喎(張繼聰IG影片截圖)
冇眼睇(張繼聰IG影片截圖)

冇眼睇(張繼聰IG影片截圖)
阿聰一叫囡囡笑,佢就笑喇(張繼聰IG影片截圖)

阿聰一叫囡囡笑,佢就笑喇(張繼聰IG影片截圖)

鍾意就快D Share啦!