掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

陳庭欣:33.5C蜜桃胸冧掂闊少 陳庭欣百忍成「金」 __,庭欣,陳庭欣,

今次仲唔釣金龜成功?無綫咪神陳庭欣(Toby)身為港姐冠軍,當然有外有內,33.5C蜜桃胸仲成功俘虜一班兵仔,裙下之臣氹氹轉!最為人熟識嘅應該係翟威廉 ...


今次仲唔釣金龜成功?


無綫咪神陳庭欣(Toby)身為港姐冠軍,當然有外有內,33.5C蜜桃胸仲成功俘虜一班兵仔,裙下之臣氹氹轉!最為人熟識嘅應該係翟威廉,兩人2010年撻着,Toby更多次被目擊去男方屋企過夜,不過都冇真正公開戀情,幾年貨仔就玩完!

之後Toby就開始發功釣金龜,轉戰法律界撻着有米律師唐偉倫,拍拖2年可惜未能開花,不過唔緊要,分手短短幾個月佢仲「踏足」美容界,戀上現年40歲、坐擁美容王國兼身家過億嘅楊振源(Benny),雖然曾被指搶人男朋友做「小三」,仲話佢未分手就同Benny拍拖,不過佢就一於少理愈難愈愛、愈戰愈勇,Benny仲發表愛的宣言親證Toby「女主人」地位!今次終於百忍成「金」,Toby一反常態高調晒親密合照,睇嚟男友飛唔出佢條罅……係手指罅呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!