掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

王菲:少女樣出晒嚟!王菲攜兩女上綜藝溫馨攬攬 __,王菲,

冇乜幾何呀!天后王菲三母女將會首度同時亮相《幻樂之城》,節目總導演安德勝尋日接受大陸媒體訪問:「竇靖童作為唱演人的那期節目,很快就要和大家見面,屆時觀 ...


冇乜幾何呀!


天后王菲三母女將會首度同時亮相《幻樂之城》,節目總導演安德勝尋日接受大陸媒體訪問:「竇靖童作為唱演人的那期節目,很快就要和大家見面,屆時觀眾將會看到一個前所未有的王菲,而李嫣也將以觀影人的身分作客《幻樂之城》。」

《幻樂之城》官方微博亦啱啱發布咗下星期五、即下月10日嘅預告,片中見到王菲與竇靖童、李嫣三母女喺台上擁抱!童童被主持人問到點解會上節目,童童就答:「我媽叫我來的」,王菲聽到即刻笑到成個少女咁!後來佢又被問到覺得阿媽係咪一個好嘅幻樂體驗官嗎,未知道童童點樣答,但王菲就表現得好大反應回咗一句:「胡說」,唔知童童係咪爆咗啲唔爆得嘅嘢。

另外,內地一向對有紋身藝人有出鏡限制,而預告片中未見竇靖童臉上嘅紋身,未知係用化妝遮蓋定係靠電腦執走。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!