掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

曾志偉:­傳遭無綫封殺首蒲頭 曾志偉為梁家樹賀壽 __,無綫,曾志偉,志偉,梁家樹,

曾志偉蒲頭啦!「獎門人」曾志偉早前公然倒戈上ViuTV講波,傳被無綫下令封殺,事後一直未有蒲頭的他,今晚終於露面,出席好友著名監製梁家樹的生日派對,問 ...


曾志偉蒲頭「獎門人」曾志偉早前公然倒戈上ViuTV講波,傳被無綫下令封殺,事後一直未有蒲頭的他,今晚終於露面,出席好友著名監製梁家樹的生日派對,問 ...


曾志偉蒲頭


「獎門人」曾志偉早前公然倒戈上ViuTV講波,傳被無綫下令封殺,事後一直未有蒲頭的他,今晚終於露面,出席好友著名監製梁家樹的生日派對,問到準備了甚麼禮物?他說:「有朋友帶咗生日禮物。」說擺便匆匆入內。

約晚上8時半,苗僑偉與太太戚美珍前來到賀,他說:「我帶咗支40年嘅酒嚟,原本想買支70年嘅酒,但最終搵唔到。」他又向壽星仔送上祝福,祝他生日快樂,身體健康。而畀面出席的古天樂亦只逗留約半小時便離開。約晚上9時許,陳山聰亦從內地趕回來為梁家樹賀壽。

約9時半,梁家樹與女兒梁靖琪(Toby)及苗僑偉、陳山聰、郭政鴻等出來接受訪問,明日(5日)70大壽的梁家樹表示事前不知道他們為自己搞了一個Surprise Party,他笑言:「到咗呢個年紀唔想知自己幾多歲,我今年26歲啫!(收到咩生日禮物?)我都唔知呀,應該都係我鍾意嘅,好珍貴。(會唔會去旅行休息吓?)我都想去,但要睇時間,26歲好後生,應該做多啲嘢。」此時苗僑偉亦搶着說:「大佬都係寓工作於娛樂啫!」

梁家樹表示希望可以盡快與他們再合作。他表示已經飲到High High哋,最緊要開心。記者問他有否提志偉唔好飲咁多,他說:「志偉依家唔飲酒,飲酒都係尋開心啫!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!