掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

國金:買Apple變股神?一部iPhone價11年賺七萬幾蚊! __,股神,Apple,iPhone,

(美聯社圖片)蘋果公司(AppleInc.)市值周四歷史性衝破1萬億美元大關,搶盡風頭。大賺嘅唔少得股神巴菲特,事關唔計啲被動基金,佢嘅投資旗艦巴郡係 ...


(美聯社圖片)


蘋果公司(Apple Inc.)市值周四歷史性衝破1萬億美元大關,搶盡風頭。大賺嘅唔少得股神巴菲特,事關唔計啲被動基金,佢嘅投資旗艦巴郡係持Apple股最多嘅個別投資者,不過就算巴菲特亦係2016年先開始掃貨,若然閣下獨具慧眼,喺十年前將買第一代iPhone嘅錢,用嚟買Apple股份,咁你先至係真正嘅股神!

就咁嘅,2007年出第一代iPhone時分4GB容量與8GB容量版,售價分別係499美元及599美元,買晒兩部就盛惠1,098美元(約8,564港元)。如果當日用呢千幾美元投資Apple股票,批股票依家升值咗9倍去到9千幾美元(約7萬幾港元),仲未計早幾年開始派落嘅股息,咪話唔和味!

Apple市值破萬億美元搶盡風頭,不過CEO庫克話呢個里程碑令人驕傲,但就唔係公司成功嘅最重要指標,話財政回報只係Apple創新同埋以產品及客戶為先嘅結果。睇返庫克今年2月接受訪問被問到萬億市值目標嘅睇法時,佢當時亦話冇考慮呢樣嘢,仲好謙咁話Apple係一間好細嘅公司,講嘅唔係數字上,而係經營嘅模式。

當年同Apple已故「教主」喬布斯一齊喺車房嵌機創辦呢間公司嘅舊拍檔沃茲尼亞克(Steve Wozniak)亦唔見得幾興奮,佢話「我當然以Apple為榮,不過我就唔會以咩整數呢啲人為嘅簡化去量度個世界,一間公司得就係得。」覺唔覺少少葡萄?關否佢1985年早就離開咗公司事呢可。

至於曾經將喬布斯踢走嘅Apple前行政總裁John Sculley就話,自己1993年離開公司後就賣咗大部分Apple股份,但6年前就重新買返,理由係喬布斯1997年回巢後開發咗一系列產品,又讚庫克令佢最驚喜嘅地方就係將Apple嘅現金回饋股東。不過Sculley臨尾兩句話,以往Apple用市場策略同方便易用嘅產品俘虜消費者,依家就係用財技去贏股東嘅歡心。夠晒一矢中的!

雖然話Apple依家市值比喬布斯2011年去世嗰陣多近兩倍,現任舵手庫克功不可沒,但已故教主打下嘅基礎冇人會否定,佢一手開發嘅iPhone,依然係Apple最大收入來源,2007年面世以來賣出咗超過13億部。

雖然話Apple依家咁威,但亦有分析話,Apple喺美股嘅影響力,仍及唔上1985年嘅「藍色巨人」國際商業機器(IBM)同1999年嘅微軟,呢兩間公司當時佔美股市值分別達6.3%同4.9%,高過Apple依家嘅4.1%。

講開又講,到底1萬億美元即係有幾多?若以國際貨幣基金組織數據顯示,呢個數差唔多係全球排第17位嘅印尼GDP(國內新產總值),亦即等於三個香港嘅GDP!

------

《骰寶坊》誠邀各地【賭王】【賭后】挑戰神人境界,每日更有百萬籌碼等你領取!

立即免費下載,體驗《骰寶坊》最真實、刺激的多人在線骰寶遊戲!

遊戲下載:

https://goo.gl/i2t1yj

「致富智庫」領悟理財/職場智慧,一Click改變一世

http://money18.on.cc/wealth

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360專頁:

http://on.cc/360vr/

「東網Money18」全新功能「板塊追蹤」,助你分析投資先機

http://money18.on.cc/info/liveinfo_industry.html

「東網Money18」全新功能「貼市貼士」,助你掌握投資先機

http://bit.ly/2sLtGDm 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!