掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

56歲葉蒨文大啖開餐 獲激讚後生:睇樣最多40歲 __,葉蒨文,

■葉蒨文日前被捕獲開懷大嚼享受美食。讀者提供圖片
■葉蒨文日前被捕獲開懷大嚼享受美食。讀者提供圖片【爆相爆片】56歲的天后葉蒨文(沙麗),前年撐場老公林子祥紅館騷後,近年深居簡出,讀者黃小姐日前透過本 ...


【爆相爆片】56歲的天后葉蒨文(沙麗),前年撐場老公林子祥紅館騷後,近年深居簡出,讀者黃小姐日前透過本報「爆相爆片」,分享沙麗跟女友人於銅鑼灣開餐。黃小姐激讚沙麗完全不像真實年齡:「我覺得佢真係好濃星味,佢食飯食得好開心,好似好肚餓,同電視上見到完全係兩個人。餐廳老闆同我哋講呢個係葉蒨文,佢同外籍老闆講英文,打招呼傾偈。」

由讀者提供的短片,沙麗開懷大嚼,展現真性情,黃小姐再說:「初時認唔到佢,因為頭髮短咗,同埋好瘦,個樣超後生,真係睇唔出50幾歲,完全冇化妝,平時睇相佢個鼻好大,見到真人唔係咁樣,好靚女,睇樣佢最多40歲,好有活力,着啲衫caual得嚟有氣質。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!