掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

紋身係自虐 更係鬱躁滋味的烙印--盧凱彤 __,盧凱彤,

紋身係自虐更係鬱躁滋味的烙印--盧凱彤關於紋身,盧凱彤接受訪問時曾說:「都係一個自虐嘅過程,覺得自己的皮膚喺一幅畫布,想喺上面有幅artpiece。」 ...


  • 紋身係自虐 更係鬱躁滋味的烙印--盧凱彤


  • 關於紋身,盧凱彤接受訪問時曾說:「都係一個自虐嘅過程,覺得自己的皮膚喺一幅畫布,想喺上面有幅art piece。」

    同時,紋身亦係盧凱彤在病患與康復之間的分界、記號,如《廿九歲的遺書》所唱:「將鬱躁滋味紋上右臂,不蓋掩我傳奇。」

    所以,她說過:「紋身其實是當我情緒開始平復時,我突然想以紋身去告訴自己『已經捱過了一個很艱難的時期』,於是我讓紋身師傅看我治療時創作的畫,希望他幫我紋上似潑墨、但又很隨意的圖案。

    「我心靈上的烙印,當然比我表面上、身體上的烙印更加深。但是,我這個紋身代表堅強、堅壯,它令我永遠都記得,我在人生路上遇上過一個很大的挑戰,我已經成功過關了。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    《廿九歲的遺書》所唱:「將鬱躁滋味紋上右臂,不蓋掩我傳奇。」


    鍾意就快D Share啦!