掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

【盧凱彤墮樓亡】最後公開露面《全民造星》 消瘦寡言缺笑容 __,盧凱彤,

盧凱彤昨日現身將軍澳邵氏影城,為ViuTV選秀節目《全民造星》擔任星級評判
現場所見,盧凱彤消瘦不少盧凱彤跟另一位評判李幸倪差不多零交流盧凱彤今日上午十點於跑馬地成和道69號高處墮下,救援人員接報到場證實她當場死亡。盧凱彤昨日 ...


現場所見,盧凱彤消瘦不少 現場所見,盧凱彤消瘦不少
盧凱彤跟另一位評判李幸倪差不多零交流

盧凱彤跟另一位評判李幸倪差不多零交流

盧凱彤今日上午十點於跑馬地成和道69號高處墮下,救援人員接報到場證實她當場死亡。盧凱彤昨日現身將軍澳邵氏影城,為ViuTV選秀節目《全民造星》擔任星級評判,現場所見,盧凱彤消瘦不少,比平時欠缺笑容同風采,而且化妝好淡,全程說話不多,似乎滿有心事,跟另一位評判李幸倪差不多零交流,佢喺現場都有分享選秀嘅準則,不過只係講咗兩句就冇。

同樣也為《全民造星》做評判的Eric Kwok,知道消息後接受《蘋果》電話訪問表示:「昨日見過佢,大家喺ViuTV《全民造星》做評判,我哋喺後台傾好多嘢,完全冇察覺佢有異狀,唔覺佢有乜問題,好正常!昨日比賽幾激,希望唔關比賽事。完全諗唔到發生呢件事,如果佢有情緒病,任何嘢都可以引發,呢啲事冇辦法解釋,我哋唔喺佢世界,希望佢安息!」

馬天佑知道消息後好震驚,一度哽咽講唔到嘢,他說:「雖然同Ellen唔算好相熟,但噚日先見完佢,我自己係夜晚10點幾走,佢大約9點幾拍完走。」馬天佑指Ellen今次是《全民造星》評判,自己是導師,所以噚日也有聊天!「同劉美君、Gin Lee,我哋4個坐埋一齊講吓啲參賽者,佢了解吓參賽者點訓練,真係接受唔到!」

24小時求助熱線︰

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線︰23892222

撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000

生命熱線︰23820000

東華三院芷若園熱線︰18281

社會福利署熱線︰23432255

醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350

明愛向晴熱線:18288


鍾意就快D Share啦!