掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

盧凱彤墮樓身亡:【盧凱彤墮斃】小肥崩潰:今朝仲約聽晚飲嘢 __,小肥,盧凱彤,

世事無常…樂壇組合at17成員盧凱彤(Ellen)今早墮樓身亡,終年32歲。藝人王宗堯對於盧凱彤離世感愕然,他表示與對方在工作地方見過面,他直言無辦法 ...


世事無常…


樂壇組合at17成員盧凱彤(Ellen)今早墮樓身亡,終年32歲。藝人王宗堯對於盧凱彤離世感愕然,他表示與對方在工作地方見過面,他直言無辦法相信對方的死訊是真,他說:「好難接受,佢好勇敢去面對個病(躁鬱症),知道佢好番,呢一刻無辦法相信!」

他在社交網站發文指「希望係報錯 希望係搞錯」時,歌手小肥(徐智勇)於留言透露:「佢(盧凱彤)今朝仲覆我whatsapp」王宗堯表示未有再問小肥細節,亦未有去了解:「無去了解,大家都好愕然,唔想去追問!」

而小肥昨日(4日)與Ellen為ViuTV節目《全民造星》錄影,對於Ellen墮斃,悲痛莫名的小肥在社交平台出post:「我復原能力再快,都接受唔到接二連三嘅打擊,我真係頂唔到……」另他以短訊回覆東網,指昨日錄影時不發覺Ellen有任何異樣,二人有傾偈,現在他深感悲痛,更透露:「今朝八點Ellen仲有Whatsapp我,約聽晚飲嘢。」期後小肥沒再回應,手機更飛線至秘書台。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!