掃呢頁CODE去手機

2018年8月11日 星期六

【65歲撞樣衛蘭】盧宛茵唱英文歌爆好聽 呢個嫲嫲做樂壇新人 __,衛蘭,盧宛茵,

足本版精彩內容請按以下網址:http://bit.ly/2KEybZr喺「BB來了」演活辣奶奶嘅Madam盧宛茵,把口原來唔係淨係識同新抱嗌交。聽下佢 ...




足本版精彩內容請按以下網址:http://bit.ly/2KEybZr

喺「BB來了」演活辣奶奶嘅Madam 盧宛茵,把口原來唔係淨係識同新抱嗌交。聽下佢點講:「你哋不好以為我平日拍戲多數演阿婆,刻薄奶奶,白鴿眼外母,阿嬋等角色,其實我仲有鮮為人知嘅一面。」

成日俾人話同衛蘭撞樣嘅佢,估唔到同衛蘭一樣咁唱得,仲要揀難度高嘅爵士音樂,當日訪問梗係要即場Jam番首歌。嘩,真係一鳴驚人!佢憑住呢把磁性聲線,即時收兵,迷倒結他手Arnold Lau。

依家仔大女大,Madam想追夢,希望喺65歲之年,做樂壇新人出唱片,呢個決定連阿仔同個孫都舉腳贊成。盧宛茵:「乜嘢都想試下,出唱片,又繼續演戲,隻唱片開始籌備中。」

呢個奶奶原來自細係聽貝多芬,莫札特嘅音樂大架!「爸爸鍾意攝影,古典音樂,可能因為咁,自細受佢影響。我記得細個時候,如果聽貝多芬,莫札特那種古典音樂,我爸爸會同我一諂聽,但如果我聽時代曲就唔可以俾佢知,因為佢會鬧。所以我要靜雞雞匿埋聽,否則爸爸會鬧,唔俾架!」盧宛茵說。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!