掃呢頁CODE去手機

2018年8月11日 星期六

鄭嘉穎陳凱琳結婚:出發飲鄭嘉穎嗰餐 曹永廉帶唐文龍做「禮」 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,唐文龍,曹永廉,鄭嘉穎,

嘩,曹永廉咁「厚禮」。藝人黎耀祥與太太,以及曹永廉與唐文龍出發前往峇里參加鄭嘉穎及陳凱琳婚禮。祥仔表示:「買咗飾物送畀新娘子,祝佢哋以後開開心心、白頭 ...


嘩,曹永廉咁「厚禮」。


藝人黎耀祥與太太,以及曹永廉與唐文龍出發前往峇里參加鄭嘉穎及陳凱琳婚禮。祥仔表示:「買咗飾物送畀新娘子,祝佢哋以後開開心心、白頭到老、連生貴子!」由於正在拍攝新劇《殺手》關係,他預算後天便返港:「我凌晨3點先收工,返屋企沖過涼同休息咗一陣就嚟機場喇。」

曹永廉與太太一同到機場,他會合唐文龍飛峇里,而太太則與子女飛到日本旅行。他受訪笑謂:「我哋去飲飲食食。能夠參加呢個盛事,我帶埋唐文龍去當禮物,講笑咋,我準備咗禮物,返嚟先送,帶過去唔方便。」唐文龍則感性謂:「嘉穎搵咗咁多年,先搵到佢人生中最重要嘅人,好戥佢高興。」當問到會否趁機叫嘉穎介紹好女仔,阿廉代唐文龍解圍:「佢都搵咗咁多年先搵到,邊有得介紹?靠自己啦。」

另外,何猷君與女友奚夢瑤出發前往北京,當發現者即分開行,但由於兩張登機証都在猷君手上,二人最終亦走在一起。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!