網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月20日 星期一

【林偉駿病逝】阿信屋新主席:老闆當759阿仔 繼續薄利多銷大方向 __,759,林偉駿,阿信屋,阿信,

新主席鄧鳳群表示,林偉駿當阿信屋為第二個仔,目前只會諗點做好公司。
新主席鄧鳳群表示,林偉駿當阿信屋為第二個仔,目前只會諗點做好公司。【新增影片】759阿信屋創辦人兼前主席林偉駿周六(18日)病逝,母公司CEC國際(7 ...


【新增影片】

759阿信屋創辦人兼前主席林偉駿周六(18日)病逝,母公司CEC國際(759)隨即公佈委任執行董事鄧鳳群接任新主席兼董事總經理等職位。對於林子峰表示對759「10億以下有興趣」,現正忙於交接工作的鄧鳳群,今午接受本報電話專訪時直言:「老闆(林偉駿)視呢間公司係命根,係佢第二個仔,我哋只會諗點樣做好佢(阿信屋),其他嘢我哋唔會諗」。

對於同業優品360°老闆林子峰的言論,鄧鳳群直言:「老闆啱啱先走咗,其實咁樣講唔係好appropriate(恰當),隔籬間公司講咩我控制唔到,呢個時候唔好講呢啲嘢,係對老闆嘅尊重。」

日後阿信屋會否賣盤,鄧鳳群坦言,其一,此事由公司股東決定,其二,「從來冇聽過林老闆生前有講過賣盤,阿信屋係老闆命根,任何一個識林生嘅都知道,呢間公司係佢命根,759阿信屋係佢(林偉駿)一手造出嚟。」

競爭對手優品360°老闆林子峰今日曾對本報記者表示,759阿信屋母企CEC國際(759),殼連公司市值約6億元,如果10億元以下都會有興趣,以免被強者崛起打倒自己,但其後發聲明指有關言論不代表本人有任何具體的收購意向。

阿信屋一向以折扣做招倈,鄧鳳群說,今後阿信屋會繼續「薄利多銷」的大方向,「老闆由做廠到做零售,佢都好堅持呢個原則,林生喺唔喺度,我哋都跟返林生嘅方向做」。

公司管理層忙於交接,林偉駿家人則忙於處理林偉駿的身後事。鄧鳳群表示,有跟林偉駿的家人溝通,指其葬禮仍在計劃當中,未有進一步資料。林偉駿生前甚得行家及市民愛戴,今日公司亦收到不少來電表示慰問,鄧鳳群說,會向家屬建議設公祭,讓大眾一同悼念林老闆。

記者:邱曉欣

全球樓行 Dream House零距離

https://hk.feature.appledaily.com/overseasproperty


鍾意就快D Share啦!