掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

【結婚半年】前港姐陳華鑫報喜懷孕 點解係阿旦…? __,陳華鑫,阿旦,港姐,

 Gloria今日喺ig報喜,就快做媽媽。
恭喜晒!恭喜晒!睇完圖之後,唔好恭喜錯阿旦呀,唔係佢做公公呀,佢身邊嘅唔係佢個女,而係前港姐陳華鑫(Gloria)。佢有咗呀!今年一月,Gloria同 ...


恭喜晒!恭喜晒!睇完圖之後,唔好恭喜錯阿旦呀,唔係佢做公公呀,佢身邊嘅唔係佢個女,而係前港姐陳華鑫(Gloria)。佢有咗呀!

今年一月,Gloria同拍拖六年嘅生意人男友周國榮結婚,婚後老公曾勸她不要工作,但Gloria話自己事業心重,生仔嘅嘢就順其自然結果半年左右就造人成功喇!今日佢仲喺ig貼圖,指指肚子,寫道:"Yes yes,I got a little baby bump. Thank you for everyone's blessing!"有份合照嘅,除咗阿旦,仲有郭千瑜同楊家寶(《不懂撒嬌的女人》半裸胸壓林文龍嗰個)。

至於點解關阿旦事呢?2012年,Gloria參選港姐,一張童顏極cute,加上細細粒都加咗唔少分,可惜最後落選。之後Gloria報讀無綫第26屆藝訓班,阿旦鄭丹瑞就係其中一位導師,郭千瑜同楊家寶就係同學。婚禮當日,阿旦仲飛咗去泰國觀禮添。

依家Gloria仲有拍大台劇,包括《波士早晨》(飾演舞女)、《翻生武林》(又係飾演妓女),同埋《宮心計2深宮計》。《美女廚房》第三輯都見到佢0架!

老婆有喜,最開心嘅,應該係老公。Gloria仲貼圖笑佢"can’t wait to be a papa"。見佢繫上BB孭帶練習,而孭住嘅,係Hello Kitty……

Gloria 今日接受傳媒訪問,佢話:「多謝晒呀,o依家啱啱有咗5個月,好彩冇乜點嘔過,不過成日好肚餓!」問佢知道bb嘅性別,佢就話:「知,不過暫時想保持神秘,仔女都一樣咁鍾意,最緊要係健健康康。」至於工作方面,佢話:「我暫時冇連戲工作,所以可以休息,希望一切順利。」

Gloria今日喺ig報喜,就快做媽媽。 阿旦鄭丹瑞係藝訓班導師,知道Gloria有喜都擺出驚訝樣。(ig圖片) 阿旦鄭丹瑞係藝訓班導師,知道Gloria有喜都擺出驚訝樣。(ig圖片)
仲有同期同學郭千瑜。(ig圖片)

仲有同期同學郭千瑜。(ig圖片)
同楊家寶。(ig圖片)

同楊家寶。(ig圖片)
今年一月同周國榮結婚。 (ig圖片)

今年一月同周國榮結婚。 (ig圖片)
周國榮已經練定點孭BB。 (ig圖片)

周國榮已經練定點孭BB。 (ig圖片)
 Gloria喺12年參選港姐。(資料圖片)

Gloria喺12年參選港姐。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!