掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

【怪兄弟唔幫手】鄭嘉穎講《一千個願意》故事 陳凱琳冧爆:好叻呀你! __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

採訪、攝影:卓寶花、仇志德
雖然已經夜深,但經過一日勞累,所以鄭嘉穎同陳凱琳今晚返港時,都戴上墨鏡,陳凱琳就著住鬆身衫加短褲,甜蜜接受傳媒訪問,受訪時不時十指緊扣,或者扣住老公強 ...


雖然已經夜深,但經過一日勞累,所以鄭嘉穎同陳凱琳今晚返港時,都戴上墨鏡,陳凱琳就著住鬆身衫加短褲,甜蜜接受傳媒訪問,受訪時不時十指緊扣,或者扣住老公強勁臂彎,sweet到漏。

問到接新娘時,嘉穎唱《一千個願意》呢首歌有冇乜嘢特別意義?嘉穎話:「即係咁嘅,我呢,我就會喺屋企練下歌嘅,呢隻都係練歌嘅其中一隻嚟嘅,因為係小弟剛剛出道嘅時候嘅歌。佢聽過,話好鍾意呢隻歌,我話:『你好鍾意呢隻歌?』佢話:『歌詞係咪講我0架?』咁好明顯係講你」講嗰陣嘉穎把聲真係冧到呢……加上電眼,令鄭太都忍唔住大笑。

嘉穎續道:「佢話好鍾意聽,好想聽我唱呢隻歌俾佢,咁我就……佢話:『你要唱歌,我要聽嗰隻。』咁我已經知佢想聽邊隻。係接新娘嗰陣就唱咗呢隻先至娶到老婆」

至於接新娘過程呢,結婚當日嘉穎已經多謝咗一班姊妹手下留情,至於詳情,佢就話:「哦,嗰啲姊妹同伴娘都好幫手,因為我真係冇乜人幫手。」

「我嗰啲(兄弟)就掛住拍片嘅,亦都唔多出聲,靠我一個人去……好似搞掂晒咁,所以佢哋都冇乜點難為我。」一直情深望住老公嘅鄭太忍唔住讚:「好叻呀你!」

嘉穎表示不會補擺酒,謂一個簡單婚禮係佢哋一直夢寐以求:「得到雙方家長嘅同意,我覺得幾圓滿,係一個我哋夢想中嘅婚禮。」唔擺酒,但嘉穎話會度多次蜜月喎:「會呀!」去邊?佢就笑笑口話:「梗係唔話你知」

龔嘉欣因為身體不適嚟唔到,陳凱琳話已經問候咗佢……係關心嗰隻問候,話遲啲再約食飯。訪問長約四分鐘,嘉穎好有禮貌咁話多謝大家:「打搞咗你哋,真係唔好意思。」之後應傳媒要求展示婚戒拍照,兩人沿途行去停車場仍然受到大批傳媒追訪,嘉穎都攬實太太,之後登上七人車離開。


鍾意就快D Share啦!