掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

沈卓盈:陳凱琳婚宴轉地點?沈卓盈笑住答… __,凱琳,沈卓盈,陳凱琳,

沈卓盈話為新劇獻出好多個第一次呀!藝人沈卓盈出席《特技人》宣傳活動,談到好姊妹陳凱琳(Grace)因原定的婚宴地點峇里發生餘震,被傳有可能改地點到布吉 ...


沈卓盈話為新劇獻出好多個第一次呀!


藝人沈卓盈出席《特技人》宣傳活動,談到好姊妹陳凱琳(Grace)因原定的婚宴地點峇里發生餘震,被傳有可能改地點到布吉,她笑答:「我替佢開心,但唔好講到好似我結婚咁啦,留番畀當事人講,安全最緊要。據東網報道離婚期只剩一星期,好開心佢搵到自己嘅幸福。(幾時到你?)我咪話之後見到佢,要摸摸佢,一定要沾佢啲Luck呀。」

談到她在劇内與譚俊彥雖分開但育有一子,她笑指為此劇獻出很多個第一次:「做人阿媽,個仔仲要12歲,而第一日見譚俊彦即拍咀戲,大家當時唔熟。(一Take過?)就係拍咗好多次,鏡頭擺位有遠有近,仲要我哋咀到郁呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!