掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

馮盈盈:對象係邊個?馮盈盈自爆成日打「友誼波」 __,馮盈盈,盈盈,

盈盈話自己成日打「友誼波」!無綫藝人馮盈盈、鄺潔楹(Judy)出席無綫bigbigchannel《夏日VR明星決戰》活動。盈盈透露平時經常與男友打「友 ...


盈盈話自己成日打「友誼波」!


無綫藝人馮盈盈、鄺潔楹(Judy)出席無綫big big channel《夏日VR明星決戰》活動。盈盈透露平時經常與男友打「友誼波」,她說:「我男友好鍾意玩體育game,好似足球game,我同佢對打就真係叫友誼波,因為我打得好渣。」

Judy玩VR遊戲玩到手舞足蹈,但卻得到最低分,她笑言:「我打機冇乜天分,打親機都包尾。」盈盈笑說:「打機唔叻仲好,咁男朋友可捉住你對手,慢慢教你玩。」Judy則稱沒有男朋友。

盈盈透露最近忙拍新劇《解決師》,她指要多謝張頴康好像教女一樣,逐個字糾正她的懶音,監製也讚她的懶音有改善。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!