網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月29日 星期三

陳家樂:【忍足三年】陳家樂自爆因檸檬茶被分手! __,陳家樂,

陳家樂自爆曾經因為檸檬茶而被分手!藝人陳家樂與衛詩雅到銅鑼灣,出席大家樂「粒粒力量LOVELOVE香港」惜食活動啟動禮,談到飲食習慣,原來二人都喜歡光 ...


陳家樂自爆曾經因為檸檬茶而被分手!


藝人陳家樂與衛詩雅到銅鑼灣,出席大家樂「粒粒力量LOVE LOVE香港」惜食活動啟動禮,談到飲食習慣,原來二人都喜歡光顧快餐店,家樂更自爆:「我中五嗰年同女友日日去快餐店食下午茶,結果三年後佢同我分手,話我從來冇幫佢篤過檸檬茶,依家佢搵到個會幫佢嘅!」

衛詩雅初戀男友做到足

詩雅則相當幸福:「我初戀男友就做足嘅,仲貼心到篤完幾吓畀我試味先,不過當時我仲細,得17歲,唔係好識嘢。」家樂坦言之前的另一半都肯食快餐店:「其實個個都肯嘅,都係過時過節先食好嘢。(依家仲有冇去快餐店?)有,尋日我戴住口罩搭枱,對面個媽媽抱住個小朋友,佢指住我大叫爺爺添,估唔到咁都認得我。」詩雅即爆料:「我3歲個姪女同我Facetime(視像對話),一見到家樂就都係大叫爺爺,我呷醋!(好彩唔係叫姑丈。)睬,講呢啲!」

食唔晒靠朋友

席間家樂與詩雅與舞者齊齊跳「惜食舞」,呼籲大家以後點餐要識叫「少飯」或「半飯」,大家樂每客將捐出3元給食物銀行及平台,惠及有需要人士。自認「飯桶」的家樂自言每餐最少食兩碗飯,反而詩雅則笑說:「我每次都食唔晒,以前就會撥畀男友食,食到我媽咪都話佢肥咗,但依家就唯有靠家樂呢啲朋友幫手,有咗『少飯』呢個計劃真係啱晒我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!