網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月29日 星期三

林盛斌:入院通波仔!林盛斌嗌驚:好大鑊 __,林盛斌,

Bob突然要入院通波仔!現年38歲嘅藝人林盛斌(Bob)平時工作繁忙,身為一家之主嘅佢,仲要養老婆同埋四個小朋友,絕對係一個好爸爸!不過佢終於捱壞身體 ...


Bob突然要入院通波仔!


現年38歲嘅藝人林盛斌(Bob)平時工作繁忙,身為一家之主嘅佢,仲要養老婆同埋四個小朋友,絕對係一個好爸爸!不過佢終於捱壞身體…今晚佢突然上載張身在醫院嘅相,見佢隻手插晒針,原來佢因為心口覺得痛而入院,仲話諗唔到會咁嚴重,佢留言:「一直都同自己講:『心口少少痛啫,抖返(番)順條氣,冇事嘅。』 點知…原來係可以好大鑊。揸波仔我就話熟手啫,通波仔就真係第一次。老實講,係有d(啲)驚嘅!」

突然入院,唔好話阿Bob驚,連成班網友都驚訝!而Bob嘅好朋友黃翠如同方力申都有留言,叫佢要好好休息,要快啲好番。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!