掃呢頁CODE去手機

2018年8月24日 星期五

羅霖:羅霖想公開離婚協議內容 贍養費得個零 __,羅霖,

羅霖哭訴自己苦況!日前入院切除大腿內側粉瘤手術的羅霖今日53歲生日,接受東網電話訪問時,氣若游絲談及生日願望及三個寶貝仔時有感而發,期間多次爆喊,泣不 ...


羅霖哭訴自己苦況!


日前入院切除大腿內側粉瘤手術的羅霖今日53歲生日,接受東網電話訪問時,氣若游絲談及生日願望及三個寶貝仔時有感而發,期間多次爆喊,泣不成聲,直言離婚六年靠自己養仔,一蚊贍養費都冇收過!

手術後照北上開工

原來羅霖日前接受手術後,因對麻醉藥敏感,本來醫生叮囑她要繼續留院,但為了工作不顧一切照出院。她說:「雖然係小手術,但可能年紀大、身體唔好,估唔到對麻醉藥敏感,全身同內臟都腫晒,仲有呼吸困難,醫生要我打激素同吸氧氣,因為接咗深圳個job,想賺多啲錢,所以第二日即刻出院上深圳開工。」狀態差都照開工,說到這裏她即忍不住哭,邊哭邊說:「我就係知道自己嘅健康唔好,嚟緊日子未必接到咁多工作、收入會少,所以依家做到就做。」

學費由前夫負責

如此辛苦,為的是三個寶貝仔,自從六年前和劉坤銘離婚後,兒子的撫養權屬於共同擁有,前夫負責兒子們在外國讀書的學費,至於在外國讀書的食宿及日常生活開支等,全部由羅霖一力承擔。她說:「大仔外國學費一年9萬由前夫負責,但生活同食宿費係我畀,每年要五十萬。如果啲仔同前夫一齊生活,生活費由前夫畀,我見前幾年自己收入好啲,所以接咗兩個仔返嚟住,想見多啲。」

羅霖說到這裏開始又哭起來:「但係依家我身體咁,知道收入會少咗,所以我同兩個大仔傾過,叫佢哋搬返去前夫度住,希望佢哋體諒,我唔係唔要佢哋,我都好唔捨得,好彩佢哋都明白。如果日後我環境好啲,再會接佢哋返嚟住。」她說自離婚後未試過和前夫直接溝通,一定要透過雙方律師代表傳話,大仔早前曾向前夫說過要搬返去住:「大仔同前夫傾過,佢話ok,但之後我嘅律師收到佢嘅律師信,話要查番呢六年我嘅收入。幾日前去律師樓,呢六年我用咗500幾萬喺三個仔身上。」

老媽受盡冷言冷語

最令她感到冤屈是其78歲的媽媽,和她一起聽盡冷言冷語:「我作為媽媽,為咗三個仔,自己唔食都冇所謂,聽盡冷言冷語,就連我媽都不停聽到,啲人話『你個女收咗劉家咁多膽養費同珠寶首飾,仲喺到扮可憐、講大話!』我好過意唔去,好對阿媽唔住,所以我想公開六年前離婚協議入面,贍養費係零!我冇收過任何錢,唔好再單打我!」

她補充跟律師商量過,最好不要公開,怕搞大件事,我會收到更多律師信,也怕前夫不理兩個大兒子或拖慢商談進度。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!