掃呢頁CODE去手機

2018年8月24日 星期五

中年Pi抗癌前走去做虎爸 __,癌,

曾經係李安的《少年Pi的奇幻漂流在》入面飾演中年Pi的52歳印度男星IrrfanKhan,今年三月發現自己患上罕有嘅神經內分泌癌後,一直在倫敦接受冶療 ...




曾經係李安的《少年Pi的奇幻漂流在》入面飾演中年Pi的52歳印度男星Irrfan Khan,今年三月發現自己患上罕有嘅神經內分泌癌後,一直在倫敦接受冶療,早前更發聲明分享抗癌嘅歷程。其實早在發生現罕疾前,他與女星Saba Qamar(莎芭·卡瑪)合演咗印度話題級神作《起跑線》。邊個話怪獸家長係香港獨有㗎,望女成龍,贏在起跑線,印度家長同香港的完全沒有半點分別,為咗阿女的前途,Irrfan同女主角踏上虎爸、虎媽之路,是先天定係環境迫成,值得大家反思!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!