網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月7日 星期二

葉璇:告Ex造謠官司終敗訴 揭葉璇小默先生已分手 __,葉璇,

依家真係分咗手,咁到底葉璇啲花呀、樓呀、車呀係邊個送?藝人葉璇於2015年跟內地男友小默先生公開戀情後,當時二人高調晒愛,更惹來內地網民爆出「Y女星」 ...


依家真係分咗手,咁到底葉璇啲花呀、樓呀、車呀係邊個送?


藝人葉璇於2015年跟內地男友小默先生公開戀情後,當時二人高調晒愛,更惹來內地網民爆出「Y女星」現任男友「X先生」一腳踏兩船,令「小默先生」被捲入其中,及後發現小默先生前女友呂小姐寫咗一篇《珍愛生命,遠離渣男》文章,指小默先生劈腿全過程,葉璇繼而狀告呂造謠。

事隔三年,葉璇與小默先生感情撲朔迷離,又分又合,不過近日網上流傳葉璇狀告呂造謠的判決書,判決書表示葉璇最終敗訴,不僅需要停止在微博上的語言攻擊,還需要向呂小姐賠償相關費用。而該法院文件描述葉璇為「時任女友」,即「前女友」,揭露葉璇與小默先生正式分手!

不過最神奇係葉璇連日來高調「放閃」,暗示自己有男友,又喺網上大晒收車、巨型鑽戒、豪宅等,坊間更有傳佢懷孕5個月,並訂好印尼峇里島一間水療酒店,準備年底跟小默先生舉行婚禮。依家睇嚟……葉璇「男友」唔係小默先生,咁到底係……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!