掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

拍新歌MV被淋紅油鄭秀文:為廣東歌盡綿力 __,鄭秀文,

雖然昨晚落大雨,不過無阻Sammi心情大好。
鄭秀文(Sammi)昨晚亦有出席Bvlgari旗艦店開幕禮,現場雖然下大雨,但都無阻Sammi的靚爆心情。提到Sammi的新歌《CreoenMi》MV ...


鄭秀文(Sammi)昨晚亦有出席Bvlgari旗艦店開幕禮,現場雖然下大雨,但都無阻Sammi的靚爆心情。提到Sammi的新歌《Creo en Mi》MV前晚首播,不過老公許志安就出外玩wakesurfing沒即時睇MV,但Sammi表示完全不介意:「佢都好忙,我非常鼓勵佢參加有益身心嘅活動,只係水上運動我就零興趣。」Sammi表示安仔其實較早前已經先睹為快,他大讚MV有心做,肯投放資源去拍。



Sammi在新歌MV中要被淋黑墨和紅油。 Sammi在新歌MV中要被淋黑墨和紅油。

另外,Sammi前晚在銅鑼灣舉行新歌MV初見會,MV在台灣宜蘭拍攝,其中一幕Sammi更被淋紅油,她說:「睇番個MV好感動,拍嗰陣個心有團火,只係一心想做好件事,呢一幕要一take過,冇得NG,雖然耳仔、鼻同嘴都入晒油,可以話有窿嘅地方都入晒油,事後仲要用好多卸甲水,抹咗好耐先搞得掂。」至於製作費方面,Sammi就表示:「我冇問呀,係唱片公司埋單,好多謝公司陪我一齊癲,呢個係近年好大嘅budget,𠵱家個社會要呢啲正能量歌曲,畀人相信自己搵到希望,我要為廣東歌盡一番綿力。」

採訪:馬建華

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!