掃呢頁CODE去手機

2018年9月13日 星期四

李旻芳:《再》1分鐘演出 李旻芳演技爆發網民激讚 __,李旻芳,

雖然只得1分鐘,但呢個絕對係一個好角色。《東張》咪神李旻芳(Lucy)擁有34C驕人身材,曾經被無綫欽點演出《3日2日》,出浴片段一鳴驚人,但唔好以為 ...


雖然只得1分鐘,但呢個絕對係一個好角色。


《東張》咪神李旻芳(Lucy)擁有34C驕人身材,曾經被無綫欽點演出《3日2日》,出浴片段一鳴驚人,但唔好以為Lucy淨係得個殼,佢嘅演技都唔差。尋晚播出《再創世紀》Lucy喺入面只係一分鐘嘅演出,已經畀網友激讚!

講番入面嘅角色背景先,喺2009年3月9日,匯豐控股由開市40.5元急跌至下午開市38元,競價時段最後半分鐘報37元,最後3秒,有300萬股沽盤以33元買入,最後以33元收市。當時正在為電視台做直播節目的股評家胡孟青,嚇到喊咗出嚟,有關片段更被網民錄下,更廣泛流傳至今。

而Lucy尋晚在《再創世紀》中就係重演胡孟青呢一幕,雖然只係演出一分鐘,但係Lucy即刻演技大爆發,眼紅紅忍淚報道令股民勾番起呢段傷心嘅回憶。劇集播畢後,社交網即掀起熱烈討論,網民留言都一面倒讚好,仲為Lucy懷才不遇感到不值。

Lucy收到網民嘅留言,即好有心咁逐一回覆,今早再cap圖留言致謝:「琴(尋)晚第三集嘅再創世紀播出後,有好多人都話留意到我短短一分鐘嘅演出,好開心每次用心的演出你地(哋)都有留意得到。好開心你地(哋)都喜歡我每一次少少的演出。無論係咩角色,那怕鏡頭出來只有一兩秒嘅時間,每一次我都視為最後一次。每一次都放十倍的努力去演繹,為嘅就係希望得到你地(哋)嘅支持同肯定。咁我就心滿意足喇☺ >>swipe right for comments,而希望今次再創世紀入面重現返(番)2009年嘅股災⋯⋯⋯唔好喺現實生活中再重現⋯⋯港股你要加油啊」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!