掃呢頁CODE去手機

2018年9月28日 星期五

【為蘇志威狠飛郭晉安】結婚21年 劉小慧同老公仍每日用一個鐘 (足本版) __,劉小慧,蘇志威,郭晉安,

有傳當年劉小慧貪新棄舊,為蘇志威而狠飛郭晉安,但劉小慧強調,自己是等安仔事業開始好轉才離開,因為她是一個有義氣的人。劉小慧大讚安仔嫁得過,可惜跟他有緣 ...




有傳當年劉小慧貪新棄舊,為蘇志威而狠飛郭晉安,但劉小慧強調,自己是等安仔事業開始好轉才離開,因為她是一個有義氣的人。

劉小慧大讚安仔嫁得過,可惜跟他有緣無分。安仔好錫她,但她越了界,在關係中擔任主導角色。

之後愛上蘇志威,她一開始就認定對方是Mr. Right。結婚21年,到現在仍然感情好好。

「我依家嘅老公係好啱我,每晚我哋兩公婆一定坐喺廚房起碼傾一個鐘偈,甚至更多,所以可以維繫咁耐。」劉小慧說。

夫妻間沒秘密,她認真地說:「如果你有你空間,我有我空間,啱嘅,我唔係要干涉,至少我要有個知字。」

雖然蘇志威爛玩,但她都接受,笑言:「我覺得ok,咁佢平時做嘢咁辛苦,佢放鬆就係玩,咁咪玩囉,齋玩無問題,唔係玩女人就得,玩咩都得。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!