掃呢頁CODE去手機

2018年9月28日 星期五

薛家燕聞死訊哽咽吳君麗和藹親切 後輩典範 __,吳君麗,家燕,薛家燕,

【1934-2018】吳君麗前晚驟然離世,享年84歲,圈中不少後輩都感到非常惋惜。
【1934-2018】吳君麗前晚驟然離世,享年84歲,圈中不少後輩都感到非常惋惜。一代名伶吳君麗前晚離世,享年84歲,令不少圈中人大感惋惜。8歲入行做 ...


一代名伶吳君麗前晚離世,享年84歲,令不少圈中人大感惋惜。8歲入行做童星的薛家燕與吳君麗合作無間,關係親厚,家燕姐前晚接到噩耗,接受電話訪問時哽咽道:「麗姐睇住我大,佢好錫我,對我好好,佢係一個好好嘅前輩,佢好慈祥,臉孔永遠留喺我腦海中。」

粵劇名伶、「八牡丹」中的白牡丹吳君麗前晚離世,享年84歲。死訊傳出後,震撼娛圈,吳君麗近年偶會出席公開活動,最後現身就是6月11日薛家燕娶新抱,吳君麗當天精神奕奕與胡楓等好友到賀,沒想到三個多月後離世,令人傷感。吳君麗妹妹前晚向友人發出訃告短訊,至於大殮日期地點就容後公佈,下款寫上吳君麗治喪委員會。



【60年代 組八牡丹】吳君麗60年代與七位粵劇女星結義金蘭,組成「八牡丹」。 【60年代 組八牡丹】

吳君麗60年代與七位粵劇女星結義金蘭,組成「八牡丹」。
【64年 表演古箏】吳君麗多才多藝,除了唱粵劇、演戲外,亦會彈古箏。

【64年 表演古箏】

吳君麗多才多藝,除了唱粵劇、演戲外,亦會彈古箏。
薛家燕(右)對前輩吳君麗的教誨仍印象深刻。

薛家燕(右)對前輩吳君麗的教誨仍印象深刻。

中秋曾傳短訊慰問

童星入行的薛家燕與吳君麗合作多次,家燕姐前晚錄影節目途中,接到吳君麗死訊,心情忐忑,家燕姐前晚在電話中,不停哽咽道:「拍到一半接到麗姐去世消息,我當時好愕然,因為中秋節嗰日我仲有傳短訊畀佢同佢好朋友MiMi,祝佢哋中秋節快樂。MiMi覆我,諗住麗姐有接到我訊息,唔知係咪嗰時佢病緊?我真係唔知,但我真係好難過,想喊出嚟。」

家燕姐續言吳君麗從小看着她長大:「我入行冇耐就同佢拍電影,唉,佢好錫我,對我好好,我囝囝結婚請佢飲,佢話一定嚟,佢話好開心見到我個仔大。知道佢走,好難過,想喊,但要做節目冇辦法。麗姐係一個好好嘅前輩,佢對電影、粵劇都有好大貢獻,好難過佢離開我哋,佢好慈祥,臉孔永遠留喺我腦海中一直好深,佢好好教導我哋。」

粵劇名伶蓋鳴暉前晚以短訊回覆,她說:「這位前輩又和藹又健談,對後輩談笑風生,麗姐,一路好走。」大老倌阮兆輝與吳君麗相識數十年,他昨在鑽石山出席活動時說:「大前日先知佢病情嚴重,原打算今日工作後探望,噚晚收到朋友通知麗姐死訊,佢息影後唔係成日見,對上一次係上年飲茶,佢冇透露有病,只聽聞佢舊年曾入醫院,佢工作認真,好人又和藹。」「七公主」大家姐馮素波表示近年看粵劇有碰到吳君麗:「早排聽聞佢跌倒,腳痛入咗醫院,唔知佢情況。」

近年熱衷搞粵劇的李居明前晚接受訪問,他透露亡父是吳君麗忠粉,又指吳君麗曾在88年8月8日跟他去日本拜佛,兩人惺惺相惜:「我幫佢睇過風水,我喺新光搞大戲,麗姐成日嚟睇戲,佢好愛錫我哋。」「八牡丹」中的「銀牡丹」羅艷卿前晚也表示惋惜:「我哋當年係八牡丹,但我哋冇合作過,好少來往。」



銀牡丹羅艷卿惋惜

吳君麗08年曾復出拍劇,當時她接受家燕姐電台訪問,保養得宜的吳君麗飲食清淡,每餐蒸魚配烚菜和喝湯,注重健康的她每日堅持運動一小時,但她謙評自己人生只值40分。為紀念這位巨星殞落,無綫將於後日上午6時重播她與胡楓主演的《青青河邊草》,下周一凌晨3時35分播出她跟任劍輝的《一彎眉月伴寒衾》。

採訪:陳杰、嵐山、魯吉




鍾意就快D Share啦!