掃呢頁CODE去手機

2018年9月28日 星期五

高海寧:【鍾意研究生物】高Ling原來有呢方面喜好… __,高Ling,高海寧,

估唔到高Ling鍾意劏青蛙同老鼠!藝人高海寧(高Ling)出席「360盟主之爭少林VS峨嵋」活動,並即場學習擺武術甫士,穿上露腰裝的她盡騷弗爆身形,非 ...


估唔到高Ling鍾意劏青蛙同老鼠!


藝人高海寧(高Ling)出席「360盟主之爭 少林VS峨嵋」活動,並即場學習擺武術甫士,穿上露腰裝的她盡騷弗爆身形,非常吸睛!

講到高Ling早前於無綫劇集《C9特工》不乏武打動作場面,她透露拍完劇集後,自覺手腳靈活方面有進步,她謂:「每次都畀人話我滋油,但拍咗3個月之後,師傅話我反應快咗!冇咁易受傷。」而她於新劇則演清道夫,負責處理屍體現場,她表示:「今次要講好多專業用詞,例如一啲化學物品嘅名,有一日畀李佳芯叫我講番人話,不過拍得好開心,因為同陳豪第4次合作。(有好多血腥場面?)都係,第一場戲要處理死豬,因為天氣熱,都幾臭!但開心係監製知我鍾意生物方面嘅嘢,好似劏青蛙同老鼠,所以幫我度身訂造呢個角色。」

談到其身形瘦削不少,她表示在劇中不時穿露腰裝,故也特別為此減磅,更講:「雖然要戒口,依家練到有啲馬甲線,好開心。(個胸有冇縮水?)最緊要均勻」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!