掃呢頁CODE去手機

2018年9月8日 星期六

每日一片:每日一片:車廂蹺腳疑阻路 3長者圍攻港女 __,港女,

3名長者在車廂指罵疑阻路女乘客,行徑甚為矚目。(Facebook專頁「巴打絲打FacebookClub」影片截圖)兩代矛盾早已成為社會問題,而且更蔓延 ...


3名長者在車廂指罵疑阻路女乘客,行徑甚為矚目。(Facebook專頁「巴打絲打 Facebook Club」影片截圖)


兩代矛盾早已成為社會問題,而且更蔓延至日常生活。近日有人上載一段短片,有年輕女乘客乘搭港鐵時,被指蹺腳阻礙通道,結果惹起兩名男女長者不滿,隨後另一長者加入圍攻,指罵內容由阻路到「唔讓座」,甚至「讀屎片」,女乘客雖一度出言反駁,但在「寡不敵眾」下,最後亦收口投降。

片段開始,兩名男女長者站在一排座椅前,罵戰已經開始,「離晒譜,後生唔讓位無人話你,但係你隻腳唔好隊出嚟!」,女乘客語帶不滿反問:「後生就一定要讓位嘅?」男長者應道:「無人話一定要你讓位,你唔啱仲喺度講!」

此時另一名身穿格仔衫的阿叔突然從另一車卡走出,他在兩長者旁聽了一輪對話後,便加入戰團,而且表現更加激動,指着女乘客說:「香港啲後生女畀你影衰晒…好似好巴閉咁!」,期間女乘客雖想反駁,但在3人圍攻下,聲音愈說愈細。

不過3人似乎愈鬧愈興起,女長者直呼對方野蠻人,此時阿叔說:「都唔知讀乜書」,女長者隨即和應:「有鬼讀書咩,讀屎片」最後阿叔又指女乘客:「唔知咩叫禮貌。」

雖然片段未有拍得女乘客如何「隻腳隊出嚟!」,但有網民認為,就算是女乘客不對,長者們亦「攞晒彩」,「無必要鬧得咁狠」,有人更直指3人是「X老」,恃老賣老,惹遇上態度惡劣的長者,絕對不會讓座。不過不少網民將焦點放在格仔衫阿叔身上,「無端端衝過去厚多士先好笑」、「又關阿叔咩事,行過去鬧人做乜X」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!