掃呢頁CODE去手機

2018年9月8日 星期六

黃德斌:簡單又溫馨!55歲黃德斌低調娶老婆 __,黃德斌,

恭喜晒!55歲型男黃德斌早前秘密入紙申請,同細佢16年嘅圈外女友JoyceWong註冊結婚,講到明話唔會擺酒嘅佢,話結婚一切從簡,都係同屋企人簡單食個 ...


恭喜晒!


55歲型男黃德斌早前秘密入紙申請,同細佢16年嘅圈外女友Joyce Wong註冊結婚,講到明話唔會擺酒嘅佢,話結婚一切從簡,都係同屋企人簡單食個飯。

黃德斌真係言出必行,今日喺金鐘一間酒店舉行註冊儀式!其好友兼補習社創辦人梁賀琪(June),今日喺社交網上載幾張黃德斌同Joyce切蛋糕嘅相,見德斌同老婆都冇着起禮服同婚紗,只係簡簡單單着上情侶裝,非常sweet!而親朋好友都有見證呢個時刻,June留言:「有情人終成眷屬,大家等了十多年,Joyce and Kenny 的婚禮簡約又溫馨,重要的是:那種一定會白頭皆老的感覺令人重新相信愛情。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!