掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

余文樂:王棠云30歲生日 余文樂送公仔蛋糕冧妻 __,余文樂,王棠云,

係愛呀!型男余文樂(樂仔)自榮升做人夫兼父親後,將家庭放喺首位,不時陪伴家人。呢日係太太王棠云(Sarah)嘅30歲生日,樂仔就為佢搞咗個生日派對,仲 ...


係愛呀!


型男余文樂(樂仔)自榮升做人夫兼父親後,將家庭放喺首位,不時陪伴家人。呢日係太太王棠云(Sarah)嘅30歲生日,樂仔就為佢搞咗個生日派對,仲邀請Sarah嘅好友出席,仲喺社交網開心share相片。

愛錫太太嘅樂仔仲預備咗一個非常精緻嘅蛋糕,蛋糕上面有一個美人魚造型同埋超人特工隊嘅囝囝造型,果然有心思,個蛋糕咁靚,難怪Sarah笑得好開心!而樂仔仲話:「你的生日我會在飛機上,先跟你說生日快樂,希望你喜歡提前為你慶祝的生日,HAPPY30!」咁有心思心意嘅生日會,Sarah一定冧爆呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!