掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

英超Fever:【曼聯衰咗】費Sir面前出事!寸王失控鬧人 __,曼聯,

莫連奴唔能夠喺費格遜(左圖左)面前攞威。(GettyImages)曼聯喺英超主場被狼隊逼和1:1,唔能夠以勝利慶祝費格遜病愈後,首次重返奧脫福球場睇波 ...


莫連奴唔能夠喺費格遜(左圖左)面前攞威。(Getty Images)


曼聯喺英超主場被狼隊逼和1:1,唔能夠以勝利慶祝費格遜病愈後,首次重返奧脫福球場睇波。可能因為喺費爵爺面前出事冇晒面,賽後紅魔領隊莫連奴又失控,形容球員冇創造力、冇壓迫性同冇鬥心。

原本莫連奴嘅心情已經好番好多,點知佢又畀曼聯球員辣着:「我希望球員喺進攻上做得更好,今場我哋嘅創造力同壓迫性都唔夠,最後20分鐘我哋表面上有控球權,實際上狼隊好易過到半場,我覺得和波係公平嘅賽果,我哋應該被懲罰。」

寸王甚至話,比起上個月曼聯喺主場以0:3不敵熱刺,今場更令佢失望:「我鍾意狼隊嘅態度,佢哋好似踢緊世盃決賽,我都希望我嘅球員咁樣。狼隊喺開波頭1分鐘就入局,而且以最大嘅強度同欲望搶每1個波,相反我哋冇咁做。」

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!