掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

周志康:周志文劉佩玥浮床洩蜜 周志康:有豬隊友 __,劉佩玥,周志康,周志文,

細孖話浮床事件係因為有豬隊友喎…講緊鍾君揚?藝人周志康(細孖)出席活動,講到早前翟威廉搞船P邀請多位無綫藝人好友,當中緋聞情侶周志文和劉佩玥(Moon ...


細孖話浮床事件係因為有豬隊友喎…講緊鍾君揚?


藝人周志康(細孖)出席活動,講到早前翟威廉搞船P邀請多位無綫藝人好友,當中緋聞情侶周志文和劉佩玥(Moon)更在海中「洩蜜」,落選港男鍾君揚玩直播時,拍到兩人同玩一張浮床及疑似激咀。問到同場的細孖可知此事?他笑言:「咁啱角度問題啫! 現場冇發現有咩端倪。(拍拖?)冇咁嘅事,其實我哋同Moon都係Happy Life Team,唔識彈琴都係跟Moon學。(畀人直播時影到佢哋同玩一個浮床?)其實有個鏡頭都影到我跳水,就係諗住游過去搵佢哋囉!冇到咋嘛!嚟緊都仲有個船河,希望到時唔好有豬隊友啦。」

細孖稱現正拍新劇《過街英雄》,在劇中會被江嘉敏打,而10月中會到台灣拍另一部劇《殺手》,他將會演僱傭兵,到時若來不及曬黑膚色可能要靠化妝補救。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!