掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

網民:嘩!成個男人咁!Baby剃頭影封面秒變女版黃曉明 __,Angelababy,Baby,曉明,黃曉明,

網民:嘩!成個男人咁!Baby剃頭影封面秒變女版黃曉明
網民:嘩!成個男人咁!Baby剃頭影封面秒變女版黃曉明平時長髮嘅Angelababy每次一出場都成個公主咁,估唔到佢今次為咗幫時裝雜誌影相,竟然將自己 ...


網民:嘩!成個男人咁!Baby剃頭影封面秒變女版黃曉明





平時長髮嘅Angelababy每次一出場都成個公主咁,估唔到佢今次為咗幫時裝雜誌影相,竟然將自己長髮剪走,換上咗一頭超短髮型。就咁睇,咦!好似有啲似黃曉明喎。




Baby剃頭影封面秒變女版黃曉明

Baby不嬲都係以長髮示人,唔理佢以前係咩樣,其實而家都幾有公主Feel嘅。

Baby



今次Baby一改作風,發布咗一輯幫雜誌影嘅相,仲寫:「一次新的嘗試,寸頭的我,看到了另一個我!」



有網民話呢張相好似整容咁,好恐佈喎!



有網友話佢同老公黃曉明撞樣,不過咁睇好似Baby仲型過黃曉明喎! 巴打睇完又有咩感覺呢?
















鍾意就快D Share啦!