掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

鄭伊健無限翻炒《古惑仔》悶唔悶?王菲:我只有兩個字,好看! __,伊健,王菲,鄭伊健,

內地節目《幻樂之城》請嚟鄭伊健、劉偉強重新演繹合作過嘅《古惑仔》、《風雲》、《烈火戰車》。對於又再「翻炒」廿年前經典,有網民直斥「又消費情懷」,更有人 ...




內地節目《幻樂之城》請嚟鄭伊健、劉偉強重新演繹合作過嘅《古惑仔》、《風雲》、《烈火戰車》。對於又再「翻炒」廿年前經典,有網民直斥「又消費情懷」,更有人話:「成班人咁多年無再進步過,一直炒冷飯,相信佢哋去到80歲都係sell緊《古惑仔》。」

不過,經典就係歷久不衰吖嘛,所以就算一再翻炒都會感動到人,至少王菲話唔夠喉:「(剛才王菲說沒看過癮。)對,這是我第一個覺得,你們是不是沒夠8分鐘?第一個作品讓我覺得沒夠8分鐘,沒看過癮!但我只是兩個字,好看。」

另外,對於王菲嚟講,其中一個「好看」嘅地方,或者包括鄭伊健、劉偉強嘅普通話太「普通」,令王菲聽到哭笑不得,有時仲要為身邊人充當翻譯添。

BTW,《古惑仔》、《風雲》、《烈火戰車》呢啲經典係歷久不衰,而日前見到46歲細細粒(黎姿)依然明艷照人,不過歲月始終係指間流沙捉都捉唔住,睇下伊健就知,雖然型,但真係老咗唔少。所以,鄭伊健、陳小春、錢嘉樂、謝天華、林曉峰嚟緊套新戲《黃金兄弟》,五子再合作真係買少見少架喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app


鍾意就快D Share啦!