掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

彭慧中:主持有冇得留低?傳《都巿閒情》停播改賣嘢 __,彭慧中,

《都巿閒情》陪伴大家26年,就快再見。無綫長壽節目《都巿閒情》陪住唔少80、90後成長,至今播出已經超過26年,但有消息傳出《都》將會停播,改名為《B ...


《都巿閒情》陪伴大家26年,就快再見。


無綫長壽節目《都巿閒情》陪住唔少80、90後成長,至今播出已經超過26年,但有消息傳出《都》將會停播,改名為《Big City Shop》繼續播出,個名有個「Shop」,顧名思義當然係賣嘢,有傳節目將會植入一些Big Big Shop有售嘅產品,到時大家會喺同時段不停見到「大明猩」出現。

自7月起通訊事務管理局宣布放寛植入式廣告規管,無綫在其多個節目中均有展示廣告商的產品與服務,好似《東張西望》、《兄弟幫》及《#後生仔傾下偈》等,即使在鏡頭內清楚拍到其品牌,但在新例下亦算不違規,因為節目並非刻意介紹相關產品。其實《都巿閒情》在「今晚食乜餸」的環節中,已經有不少廚具和食品品牌贊助,所以今次改革大有可能主力為Big Big Shop的產品作示範。

《都》的前身是《婦女新姿》,《都》於1992年2月5日首播,逢星期一至五13:25至14:10在翡翠台播出,每集45分鐘。由安德尊、宋芝齡、劉彩玉、林淑敏、姚嘉妮,同近年被封為「都巿閒情女神」的彭慧中等一班主持人主持,當中要數最經典的是安德尊與前主持人李錦聯煮餸時互寸互窒,好多人都唔係為咗學煮餸而睇,而係為咗睇佢哋兩個!後來無綫索性開個節目《區區開伙》畀佢哋「嗌交」。不過隨着2016年底李錦聯離開無綫後,就未見佢哋同台。現在節目傳出改革未知一班《都》的主持人能否平安過度呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!