掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

鍾嘉欣:鍾嘉欣屋企分娩 醫生話你知:香港都得 __,嘉欣,鍾嘉欣,

婦產科余啟文醫生話屋企生B喺外國好普通,其實香港都得,搵助產士幫手就可以!鍾嘉欣於加拿大溫哥華家中自然分娩,順利誕下第二胎囝囝。婦產科醫生余啟文表示在 ...


婦產科余啟文醫生話屋企生B喺外國好普通,其實香港都得,搵助產士幫手就可以!


鍾嘉欣於加拿大溫哥華家中自然分娩,順利誕下第二胎囝囝。婦產科醫生余啟文表示在外國十分普遍:「香港其實都可以,不過少啲人咁做,如果喺香港生,一般嚟講係請個助產士去你屋企幫手接生,因為助產士會幫你個小朋友登記出世紙,唔可以你自己喺屋企生完就去登記,因為冇人證明BB係咪喺香港出世。(外國同香港收費?)咁呢個唔太清楚。」

余醫生表示助產士會帶同器材如胎心機等到孕婦家中接生,一旦中途發生突發事情,便會立即將孕婦送院,由醫生接手處理:「通常助產士會有條Team,會有醫生做backup,有咩危險個助產士會帶個孕婦去醫院。通常生完個BB冇事健康,咁就唔使去醫院,但如果有咩要檢查,當然要去醫院」余醫生表示在家分娩,只適合低風險的孕婦:「高血壓、佗雙胞胎又或者之前刀生過等,都叫高風險,咁就唔太適合喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!