掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

鄧卓殷:港姐亞軍播種成功 鄧卓殷零是非原來險出事 __,港姐,鄧卓殷,

好似完全冇缺點咁嘅~今屆港姐亞軍鄧卓殷(Amber)於選美問答環節中為組合農夫改名,點知一句「播種的機」令佢成功喺觀眾心目中留下種子!現年23歲、5呎 ...


好似完全冇缺點咁嘅~


今屆港姐亞軍鄧卓殷(Amber)於選美問答環節中為組合農夫改名,點知一句「播種的機」令佢成功喺觀眾心目中留下種子!現年23歲、5呎3吋高嘅Amber,外形「的骰」樣子標致,成為不少網友心目中嘅女神,就算唔係冠軍都一樣「美貌與智慧並重」,除咗靚,讀書仲好叻,畢業於香港大學建築系,現職為「Architectural Trainee」,讀書期間,佢仲贏過建築設計獎,愛心爆棚嘅佢唔怕辛苦,曾經去過非洲幫手起公廁、教小朋友讀書,令佢非常難忘。

動靜皆宜

除咗高學歷,Amber亦喺一位非常好動嘅女仔,學咗中國舞十幾年外,亦曾試過表演街舞,中西都難唔倒佢!平時亦經常參與戶外活動,行山、跳傘通通試過,仲鍾意周圍去膽色過人,喺唔少地方留下足迹,動靜皆宜,文「舞」雙全,似乎一啲缺點都冇!不過宅男噩耗就係佢已經有一位拍拖六年嘅男朋友喇!

同男友打風都打唔甩

Amber非常坦白,參選期間已講明有拖拍,雖然對方喺外國讀書,但關係Keep得非常之好,今次選港姐仲獲得對方支持,賽後更即Send短訊恭賀佢!Amber仲話男友對佢好有信心,就算加入娛樂圈,都會繼續支持佢,真係打風都打唔甩!

自稱「見習建築師」惹爭議

由參選到當選,Amber近乎零是非,不過其實都唔係無風無浪!事關佢參選時填嘅職業係「見習建築師」,搞到惹嚟爭議,因為有業內人士指出若稱為建築師(Architect)係需要考牌,並直指任何人未喺建築師名冊中註冊而使用「建築師」職銜係屬於違法,而Amber就解釋因為行內對於佢嘅職位有唔同嘅英文說法,但好少用到中文名稱,所以就冇留意到呢一點。而呢個「誤會」網民似乎都唔係好介意,成功化險為宜嘅Amber似乎有個好開始,唔知之後又會有咩精彩表現呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!