掃呢頁CODE去手機

2018年9月22日 星期六

爆龔嘉欣好事近 黃德斌:聽講你都快啦 __,嘉欣,黃德斌,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣笑黃德斌婚後變得活潑開朗又幽默。
龔嘉欣笑黃德斌婚後變得活潑開朗又幽默。黃德斌和龔嘉欣昨日到尖沙嘴出席戶外用品品牌活動,剛為人夫的黃德斌表現風騷,龔嘉欣笑問記者:「覺唔覺佢婚後唔同晒? ...


黃德斌和龔嘉欣昨日到尖沙嘴出席戶外用品品牌活動,剛為人夫的黃德斌表現風騷,龔嘉欣笑問記者:「覺唔覺佢婚後唔同晒?以前沉默寡言,𠵱家活潑開朗又幽默。」黃德斌即笑謂:「都唔係今日㗎喇!」龔嘉欣又笑指他是長輩,以為會派利是給自己,黃德斌即反指:「聽聞你都快(結婚)啦,唔使怕醜喎。」龔嘉欣即打對方:「唔係呀,一陣又誤傳,我唔急㗎!」

龔嘉欣的住所日前因超強颱風「山竹」水浸,問幫手的鄰居可有單身漢?她笑謂:「都係夫婦、婆婆,可能要等佢哋啲孫喇。」

採訪:盧妹

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!