網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月3日 星期一

落選港姐變傑出家長 傅楚惠教出小太空人女兒 __,港姐,

囡囡Chloe成為小太空人,全因傅楚惠將她的弱點轉化成興趣,讓怕黑的她愛上夜空的星星。
囡囡Chloe成為小太空人,全因傅楚惠將她的弱點轉化成興趣,讓怕黑的她愛上夜空的星星。【母女的驕傲】開學了!父母不易做,98年落選港姐傅楚惠上月中獲選 ...


【母女的驕傲】

開學了!父母不易做,98年落選港姐傅楚惠上月中獲選為「十大傑出家長」,11歲女兒孫蔓而 (Chloe)去年亦成為香港小太空人,母女俱是彼此驕傲。傅楚惠與囡囡日前一同接受《蘋果》專訪,她分享成功之道:「我經常代入佢嘅身份去睇事物,好似佢坐喺BB車時,我會踎低,喺佢角度睇佢嘅世界。」

撰文︰祖李

攝影:陳慧安

拍過不少無綫劇的傅楚惠(前名傅楚卉),06年婚後淡出娛圈,專心相夫教女,近年才重返幕前。傅楚惠上月獲選為「十大傑出家長」,參選的原由也是女兒的鼓勵,傅楚惠日前與女兒孫蔓而一同接受《蘋果》專訪,她透露去年與女兒翻閱親子雜誌,發現這個選舉,女兒靈光一閃,興奮又雀躍的嚷着要母親參加,Chloe更是提名人。

傅楚惠笑說︰「平時都係我鼓勵佢參加比賽,今次佢調番轉鼓勵我。我諗深一層,如果我退縮,咁我以後叫佢參加比賽咪冇說服力,所以就膽粗粗試吓。」過往得獎者不是校董就是教育界頂尖家長,所以傅楚惠得悉自己當選是百感交集:「嗰刻開心之餘亦好感觸,做一個家長並非輕鬆容易嘅事,呢十多年我同佢一齊成長,經歷好多嘢,有喜有悲。」



代入女兒身份

成功非僥倖,傅楚惠的教女心得是與女兒同步︰「我從來都唔做虎媽,亦冇一個方程式湊女,一切都是源自愛同嗰份同理心,我經常代入佢嘅身份去睇事物,好似佢坐喺BB車時,我會踎低,喺佢角度睇佢嘅世界,但我要同佢分享我嘅感受時,我就會抱番高佢,然後再了解佢嘅睇法。」

原來Chloe從小就對自己要求很高,正因女兒讀書已經壓力很大,傅楚惠不會再額外催谷︰「功課上學校已經做得好好,學術上我唔會再加壓,我反而做一個角色幫佢抽離,等佢有個空間放鬆,可以學習自己嘅興趣。」Chloe透露每當自己在書房溫習太久,媽咪反而會讓她停下來︰「媽咪會同我講close your eyes,open your mouth,然後佢會放粒朱古力入我口。」讓女兒由外至內甜入心。



傅楚惠為女兒Chloe付出甚多,現在的生活一半給女兒,一半就工作。 傅楚惠為女兒Chloe付出甚多,現在的生活一半給女兒,一半就工作。
傅楚惠(左)98年參加港姐入行,同屆冠軍為向海嵐(右)。

傅楚惠(左)98年參加港姐入行,同屆冠軍為向海嵐(右)。

怕黑變愛星星

好母親要懂得誘導子女,Chloe自小怕黑,傅楚惠就將囡囡的弱點轉化為興趣。Chloe說︰「有次我發現窗外有點光閃呀閃,原來係星星,我以前以為世界就只有地球,後來媽咪話我知太空有好多唔同嘅星體,我就提起咗興趣,自己去圖書館睇書,想了解多啲,後嚟媽咪見到有小太空人計劃,就鼓勵我參加。」去年Chloe從近二千名小朋友當中,脫穎而出成為「小太空人」,得以到美國太空訓練營及甘迺迪太空中心與太空人交流。Chloe近年多了一個興趣,就是英語話劇,去年更取得香港校際話劇節的「傑出演員獎」。

女兒愛上演戲,身為母親的傅楚惠亦繼續演藝事業,不過她同時要幫媽咪打理地產生意,又要湊女,更要讀書,惟有犧牲自己睡眠時間。傅楚惠說︰「時間分配係吃力,呢十年嚟我好少同朋友聚會,分一半畀囡囡,一半畀工作,寧願自己瞓少啲,但過程開心、有滿足感。但因為有咗小朋友,反而事業心湧出嚟,因為要諗將來。𠵱家我仲讀埋幼教課程,希望將來可以喺呢方面發展。」



Chloe(右三)去年成為小太空人,同屆還有森美女兒梁曦童(左三)。互聯網圖片

Chloe(右三)去年成為小太空人,同屆還有森美女兒梁曦童(左三)。互聯網圖片

做演員是福氣

成為母親後,傅楚惠學懂放下了昔日港姐的外表包袱︰「以前做戲成日都會顧住靚唔靚,只係嘻嘻哈哈,有好角色都唔識拿揑,我好記得當時同黃德斌拍《妙手仁心II》喺沙灘拍談情戲,當時我一路拍一路驚,唔知點做。反而𠵱家成長咗,感受多咗,感情層次都唔同咗,就冇咗外表包袱,好似之前拍電影《哥基王子》,我飾演一個智障女,戲裏面冇對白,零化妝,同我戲中嘅嫲嫲羅蘭姐好多內心戲演繹,enjoy個角色。可以做藝員係福氣,我哋內心有好多情感,生活上未必可以表達出來,𠵱家攞住個劇本已經好多嘢想表達。」

作為「母親」這個角色,傅楚惠演繹得好嗎?在Chloe眼中,媽媽是智慧與美貌兼備︰「佢係一個好靚亦好叻嘅家長!好多家長會逼小朋友去學興趣班,但佢會畀我選擇。每次我做錯嘢,媽咪只會話只要你自己知道錯啲乜,下次改過,我就原諒你。」

化妝、髮型︰MoMo Chow@嫁妝Ms.Workshop

場地提供︰HEXA六公館




鍾意就快D Share啦!