網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月3日 星期一

陳豪:搬屋方便返學 陳豪大仔同趙薇女做同學 __,趙薇,陳豪,

陳豪真係好爸爸呀!藝人陳豪愛子心切,早年已為大仔陳梓燁入學事宜奔波,去年他安排仔仔入讀半山的幼稚園,但今年已秘密轉往黃竹坑的新加坡國際學校就讀K2,與 ...


陳豪真係好爸爸呀!


藝人陳豪愛子心切,早年已為大仔陳梓燁入學事宜奔波,去年他安排仔仔入讀半山的幼稚園,但今年已秘密轉往黃竹坑的新加坡國際學校就讀K2,與趙薇女兒同校!為了方便仔仔上學,他不惜舉家由大埔搬往南灣月租七萬的新居!今日下午約三時,陳豪常用的七人車由司機駕駛直入校內停車場,離開時全車拉上車簾,看來是接載梓燁放學。

此外,陳豪昨晚九時許獨自驅車前往中環,見他把座駕停泊於街頭後,便不停撳電話,就連引來途人目光他亦未有理會,撳了足足十分鐘後才肯收手,及後他急急踏油離開,似乎急趕回家慰妻。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!