網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月3日 星期一

【何猷亨念念不忘】陳瀅羅天宇暗撻半年 睇戲搵姊妹劉佩玥做掩護 __,何猷亨,劉佩玥,猷亨,羅天宇,陳瀅,

【何猷亨念念不忘】陳瀅羅天宇暗撻半年睇戲搵姊妹劉佩玥做掩護(足本版):http://bit.ly/2MIxMuX羅天宇跟洛雯今年三月宣布分手,當時男方 ...




【何猷亨念念不忘】陳瀅羅天宇暗撻半年 睇戲搵姊妹劉佩玥做掩護(足本版):http://bit.ly/2MIxMuX

羅天宇跟洛雯今年三月宣布分手,當時男方被踢爆撻着女神陳瀅,被指介入的陳瀅隨即否認,更在和方力申一起出席的慈善活動中,指方力申才是她的男神,不過假的真不了,陳瀅跟真男友羅天宇拍拖已經半年。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!