掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

【舊愛杏兒送花籃】翠如自爆食「霸王餐」 黃宗澤:佢又食又拎 __,杏兒,翠如,黃宗澤,黃翠如,胡杏兒,

黃宗澤投資餐廳開張,舊愛杏兒送花籃。
黃宗澤(Bosco)在尖沙嘴投資7位數開設嘅餐廳,今日舉行開幕儀式,黃翠如、岑麗香、苗僑偉(三哥)、張繼聰等到賀,場面熱鬧,群星影大合照時,三哥搞笑說 ...


黃宗澤(Bosco)在尖沙嘴投資7位數開設嘅餐廳,今日舉行開幕儀式,黃翠如、岑麗香、苗僑偉(三哥)、張繼聰等到賀,場面熱鬧,群星影大合照時,三哥搞笑說:「咁迫呀,呢度地方咁細,下次大啲地方先叫我啦。」而現場擺滿圈中人送嘅花籃,包括Bosco舊愛胡杏兒同老公Philip聯名送「開張大吉」花籃致賀。



翠如今日單拖現身賀Bosco,佢抵死話:「本來蕭正楠都嚟,不過佢o依家畀女圍,今日佢有船P活動,等佢開心吓,佢返嚟就冇命。」身邊嘅香香笑說:「唔會嘅,佢同你一齊好開心嘅,所以你唔使擔心。」講番Bosco間餐廳,翠如話成日都有落去舊舖食嘢,仲自爆:「一次都冇畀過錢,乜要畀錢咩?」香香話:「我都成日有去,因為係朋友,大家好熟,真心提出意見。自己都係冇乜畀錢,只係畀過一次錢,食好多次先畀錢。」問到有冇興趣學Bosco做生意?香香表示:「其實都有嘅,但想多啲時間先,又未諗到做乜。」



Bosco同杏兒分手6年,當年傳Bosco暗撻湖南乳牛柳岩,令杏兒怒斬8年情。對於舊愛送花籃祝賀,Bosco坦言:「係呀,杏兒好有心,有send message恭喜我,佢今日唔得閒嚟,始終要湊仔行唔開。」杏兒已經做咗人妻兼人母,而Bosco至今仍是王老五,最近就同陳嘉桓傳緋聞,之前陳嘉桓表示會嚟訂枱,Bosco表示:「係呀,佢之前有搵我訂枱,呢啲咪好朋友囉,呢啲咪畀錢嘅好朋友囉。」講到開新店做老闆,幾時搵番個老闆娘?Bosco話:「如果要搵老闆娘,就要佢享福,唔好同我一齊捱啦,不過未有耐住,工作為先。」



對於翠如話冇畀過錢食嘢,Bosco抵死說:「嘩,呢啲真係難聽過粗口,呢啲叫做我請客,唔係唔使畀錢,我間嘢要收錢嘅,真係難聽過粗口,佢呢啲咪就係又食又拎囉,佢噚晚仲send訊息畀我,話今日會低胸露背嚟,最後又同我講話唔記得借衫,所以冇囉!早知叫佢嚟我屋企啦,我搵都搵條裙畀佢着呀。」



至於三哥笑嫌店舖細,Bosco表示:「三哥咁高要求,唔係成萬呎、搞上市都唔好叫佢。」之前三哥表示想搵埋曾志偉同佢搞火鍋店,Bosco話:「三哥咁忙,呢頭講完就唔記得咗,都係講吓啫,唔係進軍全國連鎖12間以上都唔好搞佢,一間半間佢睇唔上眼。」問到三哥係咪想搞12間以上連鎖?Bosco話:「哎,如果係真,就唔好搞我,我呢啲小本經營,我唔夠膽,就算夾錢夾細份我都唔夠膽。其實話就話餐廳老闆,我只係大打雜,間餐廳有總經理有總廚,我負責裝修搞清潔,洗吓蠔殼。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



黃宗澤投資餐廳開張,舊愛杏兒送花籃。 黃宗澤投資7位數,但自嘲是大打雜。(攝影:陳俊強) 黃宗澤投資7位數,但自嘲是大打雜。(攝影:陳俊強)
三哥笑嫌餐廳地方細

三哥笑嫌餐廳地方細
香香到賀

香香到賀
群星畀面撐場

群星畀面撐場
黃翠如自爆去舊舖開餐冇畀錢

黃翠如自爆去舊舖開餐冇畀錢
翠如攬三哥都唔抱抱老闆

翠如攬三哥都唔抱抱老闆

鍾意就快D Share啦!