掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

英超Fever:【東體爭議】尼馬咒利物浦冇英超前4 __,尼馬,

(GettyImages)今屆歐聯出現「死亡C組」,巴黎聖日耳門(PSG)、利物浦、拿玻里、貝爾格萊德紅星抽入同組,PSG同利物浦屬於呢組最強勁旅,屆 ...


(Getty Images)


今屆歐聯出現「死亡C組」,巴黎聖日耳門(PSG)、利物浦、拿玻里、貝爾格萊德紅星抽入同組,PSG同利物浦屬於呢組最強勁旅,屆時交鋒肯定好睇。

PSG首席球星尼馬率先發炮,接受傳媒訪問時,不忘預測今季英超爭標形勢,呢位巴西球星話,睇好曼城可以再次捧盃,而利物浦前4都入唔到。

尼馬話:「都幾難估,但我認為曼城會奪得英超冠軍,曼聯第2,第3係車路士,第4係熱刺。」言下之意,即係當現時4戰全勝排榜首嘅利物浦冇到,可能佢唔想喺兩星期之後歐聯作客利物浦前,長他人志氣。

不過,呢個訪問一出街,引來大量利迷不滿,紛紛喺尼馬社交網留言還擊,包括鬧爆佢係「插水怪」、「冇人識佢」,又話留名兩星期後,睇阿歷山大阿諾特Mark死尼馬。

大戰之前,尼馬咁樣激嬲對手,似乎唔係咁着數喎。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!