掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

許芷熒(前名:許亦妮 Whitney):【有洋蔥】許芷熒17年前被父母狠心「放逐」 __,Whitney,許亦妮,許芷熒,

慘!前港姐許芷熒(Whitney,前名:許亦妮)呢日喺社交網感觸發長文,指9月4日係佢人生中好重要嘅日子,原來因為17年前嘅呢一日就係佢離開屋企人,去 ...


慘!


前港姐許芷熒(Whitney,前名:許亦妮)呢日喺社交網感觸發長文,指9月4日係佢人生中好重要嘅日子,原來因為17年前嘅呢一日就係佢離開屋企人,去英國留學寄宿嘅大日子。佢分別晒出17年前後同屋企人合照嘅對比圖,並喺留言憶述留學嘅往事。佢指自己當時非常唔捨得屋企人,日日爆喊打電話畀媽媽要求番香港,而媽媽每次都狠下心腸Cut線,為嘅就係令佢盡快學識獨立。

Whitney又提到細個成日誤解媽媽,直至長大後先明白媽媽嘅苦心,並向佢送上感謝:「以前想不通為什麼媽媽要對我這般嚴厲。小時候更想不通為什麼我年紀那樣小,父母就把我帶到英國一個人生活讀書。今天回想起來,才明白媽媽是用心良苦!真的要對媽媽說一聲,多謝。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!