網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月5日 星期三

利嘉兒升cup孕照 性感又型格 __,利嘉兒,

利嘉兒結婚8年終一索得男,近日更拍型格大肚寫真。
利嘉兒結婚8年終一索得男,近日更拍型格大肚寫真。44歲的利嘉兒與製衣富商老公Bong結婚8年,今年終於一索得男,更選擇中秋節前剖腹產子,皆因丈夫想BB ...


44歲的利嘉兒與製衣富商老公Bong結婚8年,今年終於一索得男,更選擇中秋節前剖腹產子,皆因丈夫想BB跟他一樣是處女座。早前利嘉兒拍了一輯大肚寫真,性感之餘又不失型格。

懷孕後胸部勁升兩cup的利嘉兒,穿上貼身背心及比堅尼,露出巨乳及巨肚,更與老公及兩隻愛犬一齊影,十分吸睛。她說:「佢哋係我哋屋企一分子,好似兩個仔咁,之前都有同佢哋做心理輔導。我好希望多啲人知道狗狗係唔會影響BB,仲可以陪伴BB成長。」利嘉兒表示近日體重升近30磅,雙腳更開始水腫及手指麻痹,她說現在不敢行得多,以免BB早產。

採訪:林妙萍




鍾意就快D Share啦!