掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

何嘉莉:何嘉莉意外懷第3胎:有考慮過唔要 __,何嘉莉,

何嘉莉本身冇計劃過再有BB。38歲前英皇小花何嘉莉(Lillian)今午在社交網發文暗示再佗B,晚上出席活動時承認懷第三胎!雖然現場所見,穿上白色連身 ...


何嘉莉本身冇計劃過再有BB。


38歲前英皇小花何嘉莉(Lillian)今午在社交網發文暗示再佗B,晚上出席活動時承認懷第三胎!雖然現場所見,穿上白色連身裙的Lillian未見肚,面部、手腳依然纖瘦,但當問到是否有喜訊公布時,她直認,還指並非計劃之內:「意外,不過驚咁講會畀人鬧,唔喺計劃裏面。本身覺得有一仔一女已夠,而呢胎同個女好近,個女先啱啱一歲,想多時間照顧佢,點知突然有個Surprise!」

她透露上半年其實一直被婦女病纏繞,身體機能亂七八糟:「之前想要個女都試咗兩年,用咗好多方法,可以話係不育。點知依家咁容易,三年抱兩事情發生自己身上,好驚喜!」她坦言初時有考慮要唔要,但始終自己骨肉,認為是天賜緣分:「BB好健康,慢慢接受咗。但屋企人初時唔贊成我要呢胎,驚我好攰,身體啱啱先復原,驚我身心同財政好大負擔。」

Lillian表示現佗B四個月,暫時未清楚BB性別,不過自己想要女多過仔:「以前鍾意仔多啲,但有個女好嗲覺得幾好。老公好鍾意個女,好嗲佢。(囝囝知道未?)知道,不過哥哥冇咩反應。佢講過想要個細佬,不過冇得佢揀,佢同妹妹相差五年,同肚呢個差六年,所以冇得同佢哋玩,要同大人玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!