掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

【同泳兒撞樣?】寫歌紀念男友偷食 許靖韻:講大話真係會令人好傷心 __,泳兒,許靖韻,

Hello,大家好,我係許靖韻Angela,啱啱最近一個月推出咗自己第一首原創國語歌《事與願違》。其實當時都將自己一啲感覺寫入歌裡面,我覺得每個人分手 ...




Hello,大家好,我係許靖韻Angela,啱啱最近一個月推出咗自己第一首原創國語歌《事與願違》。

其實當時都將自己一啲感覺寫入歌裡面,我覺得每個人分手都會經歷一段最傷心日子,不過都算幾好彩嘅係,傷心無耐已經參加咗節目,變得好忙,經歷半年時間之後已經淡化咗。

25歲嘅Angela,係唔係第一次遇上偷食男呢?

因為首歌都有圍繞講大話,我自己覺得情侶之間應該坦白,所以我覺得坦白喺一段感情入面最重要,因為講大話真係會令人好傷心。

首歌好sad,不過,Angela要特別多謝一個人。

由衛詩雅幫我拍,好多謝佢,因為佢係義務性質,啱啱返嚟香港做呢首歌嘅時候好趕,然後MV都係公司同事幫我去做,我全日睇住衛詩雅演戲,覺得佢非

常厲害,同埋我睇佢演都覺得好傷心,我覺得呢套微電影真係幾好睇,同埋入面好多情節都係我同一班同事諗出嚟

。見到Angela,好多人會聯想到泳兒,唔知佢本人自己又點睇呢?

當時好多人話我似泳兒,因為當時外型好斯文,仲要咁啱短髮、直髮,又係淺色頭髮,所以俾大家印象會好似,我覺得而家外型上咁大轉變應該唔再似,因為留長咗頭髮,又染咗橙色,化妝各樣嘢都唔同咗,所以我覺得而家係成熟咗嘅。

入行兩年後,Angela沈寂咗一年,之後先開始再有機會,呢段時期,佢有冇咩嘢得著呢?

最大得着係,我覺得性格上都轉變咗,我覺得性格上一直都成長緊,同埋好多嘢都會自己去爭取,無以前咁被動,因為最初加入公司時好驚,一來當時年紀好細,同埋一嚟就加入一間大公司,好多嘢都唔敢提出,或者唔夠膽溝通,我覺得呢兩年自己最大轉變,係會同身邊人去傾偈、了解,同埋會一齊去計劃未來工作,呢啲係以前未必會做嘅,都係會等公司安排。

攝錄:吳斯金

採訪:肥A

化妝:Khaki

髮型:Veron@Hair Corner

服裝提供:Avenue 1218

場地提供:私鬥King's Club(聯絡電話:51361218)

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!