掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

隋棠:【有家教】隋棠佗B八個月長腿一樣索 __,隋棠,

睇都唔似佗B八個月!台灣女星隋棠出名有Model身材,生完兩位小朋友一樣可以保持纖幼少女身形,就算依家佗B八個月,莫講話手腳冇腫,着住鬆身衫就連個孕肚 ...


睇都唔似佗B八個月!


台灣女星隋棠出名有Model身材,生完兩位小朋友一樣可以保持纖幼少女身形,就算依家佗B八個月,莫講話手腳冇腫,着住鬆身衫就連個孕肚都見唔到,得天獨厚嘅身形真係令唔少女性羨慕。

呢日隋棠孖老公同埋一對仔女去咗公園玩,老公仲喺社交網甫咗條片,見到隋棠着住鬆身衫配熱褲大騷無敵長腿,佢同囡囡喺草地上邊玩,跑起上嚟仲好敏捷,一啲都唔似大住肚,就連佢老公都忍唔住話:「8 months pregnant but still fast as lightning.(懷孕8個月但係跑得似閃電咁快)」。

片段中囡囡不停追住隋棠跑,期間唔小心跌低咗,不過佢好叻女冇𦧲地喊,隋棠冇急住扶起囡囡,除咗鼓勵佢自己企起身之外,仲教哥哥幫妹妹,唔少網民都讚佢家教做得好。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!