網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月28日 星期日

心穎BB迫婚失敗收場馬國明食完唔埋單:佢無叫我娶佢喎! __,心穎BB,馬國明,黃心穎,

心穎BB迫婚失敗收場 馬國明食完唔埋單:佢無叫我娶佢喎!
心穎BB迫婚失敗收場 馬國明食完唔埋單:佢無叫我娶佢喎!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspani ...


心穎BB迫婚失敗收場 馬國明食完唔埋單:佢無叫我娶佢喎!







馬國明同心穎BB黃心穎已經多次傳婚訊,無幾耐之前宣萱先爆佢地結咗婚,兩位當事人梗係循例否認啦,不過最新發展係話馬國明食完唔肯埋單,原因竟然係心穎BB迫婚失敗。




是咁的,事緣馬明早前飛到去澳洲咁很遠,出席心穎BB家姐個婚禮,又被記者影到拖手行街,又挽晒手袋咁,仲同心穎BB屋企人齊齊影全家幅,個個以為好事近,點知今日今日(28日)馬國明為一間火鍋店開張做嘉賓,又再一次否認,仲話心穎BB從來都無叫馬明娶佢喎!



有記者就問馬明,心穎BB曾經透露老豆年紀大,想老豆可以見到佢結婚,馬國明既回應係:「佢冇同我講過喎」仲話心穎BB想專心事業,同外間傳心穎恨嫁恨到出晒面係完全兩個版本,似係馬明唔想結婚多啲喎。



被問到幫女友挽手袋,馬明就大方回應:「我平時都幫阿媽挽手袋啦,一啲都唔介意喎。」



其實馬明都4張幾野,年紀都唔細,都差好多要諗結婚架啦,係就唔好再拖人啦。



TVB十大女神 馬國明真識揀!

靚女人人都鍾意睇,但係人人心目中都有唔同標準!唔知馬國明係根據咩準則揀出以下呢10個TVB女神呢?嘩,有幾個都係佢老死嘅女朋友嚟㗎喎!唔通真係「朋友妻,咪走雞」⋯⋯馬國明笫一個人選竟然唔係女友黃心穎!佢首先講咗幾個名,分別係朱千雪、李佳芯、岑麗香同張曦雯,呢幾個靚女應該無人有異議啦呱。



黃心穎

之後剩低嗰6個,佢話點都會留個位畀心穎喎!

女神

女神

女神

  
女神



唐詩詠

點少得阿妹唐詩詠呢~



陳凱琳

膠通消息來源:香港01、蘋果日報
















鍾意就快D Share啦!