掃呢頁CODE去手機

2018年10月21日 星期日

岳華:《珠光寶氣》忘年戀搶鏡 蔡少芬爆喊悼岳華 __,岳華,蔡少芬,

蔡少芬在《珠光寶氣》中與岳華飾演夫婦,譜出一段忘年戀。藝人蔡少芬(Ada)曾經在2008年跟岳華合作無綫劇《珠光寶氣》,此劇最近在無綫深夜時段重播,劇 ...


蔡少芬在《珠光寶氣》中與岳華飾演夫婦,譜出一段忘年戀。


藝人蔡少芬(Ada)曾經在2008年跟岳華合作無綫劇《珠光寶氣》,此劇最近在無綫深夜時段重播,劇中二人一段忘年戀最搶鏡,令觀眾印象深刻。事隔十年,Ada雖在此劇後未再有跟對方合作,但今天聽到其過身消息,亦表現得很激動,她在Whatsapp回應:「嚇死我喇!好意外,我少睇新聞,唉吔……好難過!」

大讚好好先生

當問到對岳華印象,Ada亦忍不住爆喊,她說:「佢係一個好好先生,我好尊重佢!佢真係好有風度,又真誠又紳士!又敬業!我真係真係好唔捨得佢……好難過!」

非常尊重自己

對於當年二人在《珠》的忘年戀演出,Ada說:「佢令我好安心,每一次佢要掂到我嘅時候,會同我講『我嘅手會放喺呢度』、『我會咁樣演』,令你會覺得呢個長輩非常之尊重自己同好安心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!